2013 m. spalio 22 d., antradienis

Pirmos dienos tikslai ir pamąstymai

Pranešimą parašė RosyAffair ties 10:30
Šiandien norom nenorom tenka pasidaryti laisvą dieną nuo darbo vien dėl to, kad esu išsiblaškiusi ir vakar prasiskėliau darbe galvą :D Ištiesų ir gerai, nes per darbus ir kitus reikalus seniai teturėjau visą laisvą dieną tik SAU :)

Aišku iš karto atsikelti su šypsena veide neišėjo, nes pramerkusi akis norėjosi apverkti, kad esu vieniša ir sudaužyta širdimi, bet kol prasibudinau nuvijau šias mintis šalin, nes jei ne mano apsileidimas, dabar būčiau atsikėlusi šalia jo, o ne viena :) Aplamai dažnai pagaunu save užsisvajojusią "kas būtų jei būtų" ir jau moku save sudrausminti po trupučiuką ir nuleist atgal į realybę savo užpakali :) Turiu dabar tik viena tikslą- įrodyti kitiems ir SAU , kad galiu vėl būti lieknutė ir laiminga mergina, kuriai niekada netrūkdavo vaikinų dėmesio :)

Taigi mano rytas prasidėjo nuo pačio baisiausio dalyko "Herbalife Formula 1" kokteilio, kuris yra mirtinai šlykštaus vaniles skonio.Mama nupirko- sako padeda.Apetitita tikrai numalšina, nes po tokio brudo nesinori išvis nieko į burną imti gyvenime :D Ir aplamai kekvienas šitos šlykštynės gurkšnis bus man pamoka, kad nereikėjo gerti colos litrais ir dabar turiu mokėti tokia baisią kainą , kaip tos šlykštynės gėrimas.

Išsiskyrus dėl šoko matyt mano organizmas išvis valgyti nebenori.Pirmą savaitę išvis nieko nevalgiau ir pykino.Skrandis susitraukė iki minimumo.Ir dabar nevalgyčiau, bet tokio svorio metimo badavimo pagrindu nenoriu,  nes bijau, kad viskas grįš dvigubai.Noriu pradėt sveikai gyventi ir toliau neapsileist ir kai numesiu svorio, nes nenoriu grįšt atgal į XL dydį (nebent kai būsiu nėščia :D ).

Tad šiandien pasiemusi 75lt lėksiu į savo "Impuls" asmeninės programos susidaryti ir pirtelėj pasedėti.Pats laikas.Dar reikia nors ir šalta šunį išjudint, o tai baigs jis dienas kaip aš- su antsvoriu :D Dar namus reik išsikuopt nuo lubų iki žemės.Tad judėjimo man šiandien netrūks.Reikia dar sugalvot kaip susitvarkyti mitybą- čia man didžiausias galvos skausmas, nes kai kalba eina apie maistą, tai aš esu pilną kraštitinumų- arba badauju arba ėdu, o prisiėdžius...betrūko, kad bulimiją įsivaryčiau :/

Dar nėra 11 ryto, o aš jau kai bitutė jaučiuosi :) Patikėkit, kaip man tai tokia savijauta atrodo kaip stebuklas :)


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

 

Laikas pradėt mylėti save Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos