2013 m. spalio 22 d., antradienis

Ne toks jau ir optimistiškas vakaras...

Pranešimą parašė RosyAffair ties 20:00
Visų pirmą labai smagu, kad per mažiau nei 24 val mano sapaliones perskaitė virš 600lt :) Ačiū visiems :*

Kai nesėdi darbe, tai diena slenka tragiškai lėtai...jauties be jėgu ir mieguista.Košmaras pagalvojus, kad beveik du metus mano dienos taip slinko!Kekviena miela diena....brrrrr.Nors pasidariau visus dienos planus, vis tiek atrodo, kad tuščiai ta diena praėjo ir per daug į viską gilinuos.Mintyse vien "ką jis veikia?ką valgo?kaip jam sekasi?ar pasiilgo manęs ir galvoja apie mane" ir t.t Taip ir išprotėti galima.Žinau, kad nei pasiilgo, nei galvoja :) Bet širdžiai kaip tai pasakyti? :D Aplamai trūksta to rūpesčio iš kito žmogaus...visiems įdomu tik "kaip čia taip išssikyrėt" ir "gal susitaikysit?".Nepamenu, kad su manim bendrautų kitom temom pastarąjį mėnesį...


Va gal valandą kaip šmėkla spoksojau į vieną tašką ir galvojau, kad paskutinį kartą laimingesnė jaučiausi tik šių metų liepos 27 dieną.Nuostabus vakaras buvo...bet prieš tai ir po to laimės nebuvo daug.Jei atvirai pastarųjų metų savijauta nelabai skiriasi nuo dabartinės savijautos. Jau net kyla klausymas ar aplamai kažkas mane gali laiminga padaryti?Su vaikinu-nelaiminga.Vieniša- nelaiminga.Kietas riešutėlis esu :) Bijau, kad jei nekeisiu požiūrio, tai paskęsiu juodžiausioj depresijos duobėj.

Tiesa- susilaukiau daug komentarų, kad darau viską dėl vaikino, kuris net nėra vertas vien dėl to, kad išvadino mane stora ir bla bla bla. Vertas jis daug daugiau, nes tai vienas gražiausių, protingiausių ir linksmiausių žmonių pasaulyje. Gal skambu, kaip įsimylėjusi kvailė, bet tebūnie :) Manau, kad visi yra verti antro šanso, bet ar jis man arba jam suteiktas bus niekas nežino. Dėl to atvirai pasakysiu, tai darau dėl savęs ir tik dėl savęs, o ne dėl buvusio :) Nes aš iliuzijose bijau gyventi ir svajoti, kaip jis su gėlytėm pas mane grįšta supratęs, kad prarado labai mylimą žmogų.To išvis gali net nebūti :)


Ištiesų šypsena, net išspaudžiau, nes kad ir ką jis man jaustų/nejaustų dabar žinau, kad kažkada jautė labai smarkius jausmus ir turėjau galimybę būti su mylimu vyru :) Bent tai paguodžia man širdį.


Šiandienai tik tiek...daina grynai apie dabartinę mano savijauta.Tikėjausi, kad vakaras bus optimistiškesnis, bet gi tik pati pradžia naujo gyvenimo :) Nuopolių bus ne vienas, taip?

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

 

Laikas pradėt mylėti save Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos