2013 m. spalio 30 d., trečiadienis

Happy Days

Pranešimą parašė RosyAffair ties 21:40
Buvau dingusi keliom dienom, nes:
1.Nebuvo laiko
2.Susilaukiau daug neigiamu komentarų...kažkodėl, bet atvirai man nusišikt į juos dabar :)

Žiauriai pakylios nuotaikos esu pastarasias dienas, net nežinau dėl ko, nes visą kūną maudžia ir vis dar esu viena kaip pirščiukas, bet į galvą lenda daug teigiamų minčių apie darbą ir ateitį.Tai jau geras ženklas :)

O šiaip šią akimirką neturiu ką papasakoti, nes visas dėmesys buvo skirtas darbui, o ne kitiem reikalams.Apetitas vis po biški tampa normalus, bet ir šūdo nekišu į save, sportuot sportuoju, tad tikrai nepamiršau šio blog'o ir mane palaikančių merginų :)

Viskas eina tik geryn :)


0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

 

Laikas pradėt mylėti save Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos